Welkom op de website van de Hervormde Gemeente Dirksland

Wij zijn een actieve en veelkleurige gemeente op het Zuid-Hollandse eiland Goeree-Overflakkee. De gemeente is onderdeel van de Protestantse Kerk in Nederland. We tellen ongeveer 2200 leden.

Let op, website formulieren niet aangekomen!

Door probleem met koppeling zijn alle voorgaande website formulier berichten verloren en niet aangekomen, ook voor meet en eat is het nodig dat er opnieuw wordt opgeven via het formulier: Meet & Eat – Hervormde Gemeente Dirksland (hervormddirksland.nl)

Luister en kijk live

Beluister of bekijk de livestream vanuit de kerk of luister naar een recente opname.

Kerkdiensten

Elke zondag worden er twee erediensten gehouden: ’s morgens om 10:00 uur en ’s avonds om 18:00 uur (tenzij anders vermeld). Centraal in de diensten staat de verkondiging van het Woord van God.

BBQ opening winterwerk
Pelgrimstocht
Bijbelkringen
Vrouw & Ontmoeting
Mannenavond & Mannenweekend

Pastoraal

Pastoraal spreekuur oude bieb
PPH-J (Pastoraal Jeugdteam)
PPH (Psycho Pastorale Hulpverlening)

Kinderen

Crèche (0-4 jaar)
Kinderdienst (4-7 jaar)

Jeugdclubs (8-12 jaar)
Quest (11-15 jaar) Meetpoint (16 t/m 20 jr)
Catechisatie
Keigave dagen

Online Collecte

Voor de collecten wordt u doorgestuurd naar onze giften website. Hier is het ook mogelijk om met een online tegoed te werken, waardoor u kunt helpen om ideal kosten te besparen (30 cent per transactie na 2500). Klik op de collectezak voor collecte via ideal, op appostel voor collecte via de mobiel of klik hier voor collecte met online tegoed.

Vrijwillige bijdrage & Solidariteitskas

Jaarlijks wordt er in mei de vrijwillige bijdrage gestart, dit helpt bij het bestaan van de gemeente, klik op het actie kerkbalans logo voor meer informatie, of om uw bijdrage te doen.

Zondag / 10:00 – 18:00

Ring 2, 3247 BN Dirksland